کد خبر : ۲۲۱۳۵۸ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ ساعت ۱۴:۱۷

رئیس مرکز رشد جوان بسیج دزفول خبر داد
آغاز ثبت نام دومین مسابقات استانی رباتیک در دزفول

رئیس مرکز رشد جوان بسیج دزفول از آغاز ثبت نام دومین مسابقات استانی رباتیک در این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبرداد.

 آغاز ثبت نام دومین مسابقات استانی رباتیک در دزفول

محمد لیمویی در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، اظهار کرد: سال گذشته مسابقات رباتیک بسیج کاپ استان خوزستان برای اولین بار در دزفول برگزار شد که با توجه به استقبال و مدیریت خوبی که صورت گرفت مقرر شد تا این مسابقات امسال نیز در دزفول برگزار شود.

وی افزود: علاقه مندان از سراسر استان خوزستان می توانند برای شرکت دراین مسابقات تا روز چهارشنبه مورخ 7 مهر از ساعت 9 صبح تا 13  به مرکز رشد جوان بسیج واقع در انتهای خیابان امام خمینی جنوبی، بلوارپيروزي روبروی دانشگاه اصول دین مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس مرکز رشد جوان بسیج دزفول اضافه کرد: همچنین علاقه مندان بویژه افرادی که از دیگر شهرهای استان هستند، می توانند برای کسب اطلاعات و یا ثبت نام تلفنی با شماره های 09356365478 و 09160091962 تماس بگیرند.

لیمویی بابیان اینکه این مسابقات در دو سطح دانش آموزی و دانشجویی و در رشته های جنگجو ، آتش نشان ، مسیریاب و خلاق برگزار خواهد شد، عنوان کرد: به افراد برتر در این مسابقه گواهینامه معتبر اهدا خواهد شد.

وی همچنین بااشاره به اینکه این مسابقات رباتیک بسیج کاپ خوزستان توسط مرکز رشد جوان بسیج دزفول، با حمایت شهرداری و به یاد شهدای مدافع حرم برگزار می شود، گفت: محل برگزاری این مسابقات در سالن باهنر دزفول روبروی گلزار شهید آباد و راس ساعت 9 صبح روز جمعه مورخ 9 مهرماه خواهد بود.

برچسب ها: محمد لیمویی رئیس مرکز رشد جوان بسیج دزفول مسابقات استانی رباتیک